Sunday, 16 September 2012

Open House :)

Tdi blu lpas pegi open house.. Maklum lah kan danak abis raye ..  Msti la ade bnyak kan open house..Satu ari 2 3 open house kne pgi.. hmmm.. tdi kan ade kambing baka.. Tapi aq x mkn pon.. Mlu la konon nye !!
Hmm mlam nnti ade Open House jgak kat rmah saudare.. Hmm macam mls je nak pgi .. nak wat cam ne kan saudare la kate kan ..Hmmm ok la nak cauuu!! Bye !

No comments:

Post a Comment